Monday 6 November 2017

Enb 0 215 Binary Optiot


Graafiset muutokset peleille. ENBSeries on 3D-graafinen muunnelma pelejä, kuten Fallout, TES Skyrim, TES Oblivion, GTA, Deus Ex ja muut Se toimii muokkaamalla renderointi toiminnot puhelut pelejä ja soveltamalla muita vaikutuksia se on jaettu yleisiin versioihin ja yksinomainen Ensimmäinen luokka mahdollistaa sen käytön tuhansilla peleillä, mutta kaikki vaikutukset eivät toimi, mutta voit kokeilla useita versiota modista parhaiten sopivaksi. Toinen, yksinoikeus tyyppinen modi ovat pelikohtaisia ​​versioita, jotka kehittivät toimimaan jonkin pelin kanssa ja harvoin Samassa pelimoottorissa Saatavilla olevat tehosteet ovat SSAO, SSIL, syväterävyys, objektiivi FX, kukinta, HDR, äänen kartoitus, terävöinti, aurinkokennot, varjot, yksityiskohtaiset varjot, heijastukset ja muut eri versiot. Muistin käyttö pelejä, joten voit asentaa paljon muutoksia ilman kaatuu ja virheet, myös se paremmin hyödyntää videomuisti modernin videocard. Key ominaisuudet. Moderni monimutkaisia ​​vaikutuksia ovat sinun hallita M Od käytä totta HDR, ei väärennöksiä, kuten toteutettu monissa peleissä Don t kuten jälkikäsittelysuodattimet ja värit pelien muuttaminen itsellesi Yhteensopiva useille peleille, vaikka niitä ei kehitetä, kokeile sitä Jotkin versiot, jotka on kehitetty yksinomaan tiettyyn peliin, sitten Se muuttaa pelin täysin Salli muokata pelejä visuaalisesti kuka tahansa, meillä kaikilla on oma maku ja tärkeät käyttäjät jakavat omat esiasetuksensa ENBSeries-foorumilla tai muilla sivustoilla, voit vapaasti ladata ne Useat indie-pelit käyttävät ENBSeries-versioita ja jopa ovat yksinoikeudellisia versioita Modista Pieni koko on koodi, jolla on vähäinen määrä tekstuureita tai ilman niitä Tärkeimmät shaderit, jotka ovat käytettävissä muokkausta varten, mahdollistavat mukautettujen graafisten vaikutusten luomisen Muut d3d9- tai d3d11-muunnokset voidaan käyttää yhdessä konfiguroimalla välityspalvelimen ominaisuus. Tietosuojakäytäntö. Yksityisyyden suoja Kävijöistämme on äärimmäisen tärkeää meille Tämä tietosuojaperiaatteissa hahmotellaan, millaisia ​​henkilökohtaisia ​​tietoja vastaanotetaan ja kerätään ja miten sitä käytetään Yksityisyyden suojaa Po Licy. copyright kopio 2007-2017 Boris Vorontsov. ENBSeries v0 236 TES Skyrimille. ENBSERIESIN BINARY-TIEDOSTOJEN KÄYTTÄMINEN NEXUS-SITTEISIIN on erittäin kielletty. Lisää volumetriset varjot vedenalaiseen valaistukseen, kiinteä väärä syväys haalistuu. Underwater vaatii helper plugin katso readme. This versio Vaativat helper-moodia toimimaan sääolosuhteiden mukaan, jos niitä ei käytetä, ja sitten ohittaa helper-modin, lataa se linkistä lueminessa. BFloatPointRenderTarget 1 on asetettava tiedostoon, jotta tämä mod toimii. Aloita määrittämään videovalinnat uudestaan ​​Sky-valaistus toimimaan oikein edellyttävät objektien esitystapaa Varjosta, muokkaa manuaalisesti viivoja tiedostossa bTreesReceiveShadows 1 bDrawLandShadows 1 bShadowsOnGrass 1.Tämä on vain mod oletusasetuksilla, lataa räätälöityjä esiasetuksia ja shaderia foorumilta tai muilta sites. v0 235 Lisätty uudet vedenalaiset parametrit ja vaikutukset v0 234 Tweaked water Suodattimen taajuuksien ja muiden seulonnan vaikutusten vähentämiseksi Lisätyt vedenalaiset parametrit Muut muutokset veteen 233 Lisätty vesi Syrjäytyminen, joka on parallaaksisulun poisto tällä hetkellä Lisätty veden valaistus ja specular auringonvalvonnasta Removed ForceFakeVideocard-tila Lisätty aaltojen amplitudi - parametri, joka riippuu päivän säästä ja ajasta, muutettu vanha parallaksikoodi v0 231 Lisätty väärennetty itsensä heijastuminen vettä ja joitain pieniä sisäisiä Korjaa v0 229 Lisätty parallaikki veteen, käytä normaalikarttojen alfa-kanavaa, tarkista, onko suosikkiviljelmäsi päivitetty tai muokata sitä tekstuureilla. Tilapäinen kiertokäynti kriittisille AMD-ajureille bugi, kun vesi on käytössä, muiden tehokkuuksien kustannuksella Vanhoilla videocardeilla, kuten gf9600 v0 228 Lisätty vesi caustics ja jotkut muut asiat Kiinteä peli bugi ibl vedessä, kun ympäröivän sulkemisen pois käytöstä v0 227 Lisätty veden luokka Kiinteä joitakin hiukkasia, jotta ne muokata niitä v0 226 Lisätty tuki ulkoisen helper plugin, joka korvaa helper mod Toiminnallisuus, joten sääasetus on nyt saatavana. Lataa linkki readme-tiedostoon Kiinteä etäisyys sumu par Hiukkaset ja volumetrinen sumu vuorovesien yläpuolella, linkitetty taustaväri sumuparametreihin YMPÄRISTÖ-luokkaan, jotta voidaan vähentää graafisten esineiden v0 224 Lisätty parametri varjostuksen hämärtymisalueesta sisätiloille ja denoiserille ympäröivissä tukkeissa Kiinteä parallaksi joillekin sisätiloille v0 223 Lisätty parametri, jolla poistetaan muistin pakkaus Johtaja pienentää pätkää, kun taas esineet latautuvat muistin käytön kustannuksella Poistetaan CAMERAFX-luokka lisättystä LENS-luokasta ja erillisestä shaderista, jossa on enblensmask-kuva Poistetaan linssiheijastekoodi Lisätty FieldOfView-muuttuja shadereiksi v0 221 Optimoidaan hieman alipääsirontaa, Tallenna ja paina sitten painike, jota painetaan editorissa Lisätty erilliset parametrit vaniljan pintapuolisen sironnan säätöön silmille vain Irrotettu syväterävyyskorjaus, joka lisäsi edelliseen versioon ja joka ei toimi joillekin käyttäjille v0 220 Poistaa useimmat korjaukset aiemman version pintarakenteen sironnoista Koska ne tuottavat artefakteja monilla m Muokatut kappaleet ja jotkut vaniljakarvat Lisätty toinen korjaus sijaan Sisällön hajautusvaikutus kasvoi v0 219 Ovatko erilaiset korjaukset yksityiskohtaisiin varjoihin, pinnankarheisiin hajoihin, ssao, hiuksiin graafisiin vikoihin Sivupinnan sirontaefekti pysyi samana kuin edellisessä versiossa, vain laadukkaita korjauksia v0 218 Lisätyt alipohjaiset sirontaefektit vaikuttavat siihen, että uudet parametrit toimivat vain silloin, kun haluttu renderointi on mahdollistanut Suosittelen asettamaan SubSurfaceScatteringMultiplierin OBJECT-luokassa nollaksi, koska alkuperäinen SSS SSS-laatu ei ole vielä käytössä, koodia ei ole optimoitu, foorumilla on odottamattomia odotuksia Sumuisia esineitä joissakin keloissa soveltamalla haalistua v0 217 Lisätty shader - parametrien tuki tarkkuudella UIStep-merkinnällä Lisätty shader-tekniikoiden nimet tuki UIName-merkinnöillä, jotta käyttäjät voivat valita shadereita Kysy esiasetettuja päättäjiä hyväksymään koodinsa uusille ominaisuuksille v0 215 Siirretty FIX - ja ANTIALIASING-luokat Alkaen Lisätty parametri EnableSunGlare, joka kytkee sh Ader-toiminto Lisätty EnableTransparencyAA-parametri, joka mahdollistaa tietyntyyppisten objektien läpinäkyvyyden antialiasingin, ruoho, karvat, kun antialiasing on käytössä pelivideoasetuksissa, muussa tapauksessa se käyttää hitaampaa approksimaatiota antialiasingille Lisätty värinkorjaussuodattimet gamma, kirkkaus, kontrasti, saturaatio, tasapaino jne. Tiedostoon Muokattavat muuttujat editorissa Muokatut reuna antialiasing vaikuttavat värieroihin, ei pelkästään reunoja v0 214 Modifioitu vähän muistia pelin pysyvyyden lisäämiseksi Lisätty tuki kuvien lataamiseen ulkoisissa shaderissa kommenttien avulla Remontoitu PhysicsFix v0 213 Palautetut muistinhallintastandardit 0 209-0 211 Versio näyttää olevan parempi joillekin käyttäjille Temporal antialiasing nyt ei vaadi helper mod sli crossfire ei tueta v0 212 Poistettu varoitusviesti alussa, joka ilmoittaa kuin yhteensopimaton ohjelmisto havaittu, sen sijaan lopetti kaiken teknisen tuen CTDs kaatuu työpöydälle ja jäädyttää Modified muistin hallinta , Se vapauttaa muistia automaattisesti Kun kehysnopeus on alhainen ja myös pitkät jäädytykset korvattu CTD: llä Lisätty parametri FixAliasedTextures vähentää lumen peittämistä vuorilla ja muilla vastaavilla esineillä Lisätty EnableSubPixelAA-parametri, joka tässä versiossa soveltuu ylikypsennykseen specular v0 211: lle Korvattu suoja crapware-sanomalta viestin alussa v0 210 Lisätty Suojaus crapware v0: sta 209 Palautettu muistinhallintakoodi 0207-versiosta, lisätty muuttuja VideoMemorySizeMb v0 208 Palautettu lähes kaikki muistinhallinkoodit 0 201 versiosta v0 207 Muistiohjaajan kiinteä suorituskyky joillekin hi-end-videokorttien ja ohjainten yhdistelmille v0 206 Parannettu Väärien tekstuurien suorittaminen bugfix-korjaus pettämisen vähentämiseksi v0 205 Muistin dynaaminen uudelleenmuotoilu v0 204 Toinen muistiin dynaaminen uudelleenallokointi Järjestelmä yrittää korjata aikaisemman version jäädyttää, toivottavasti se toimii kunnolla nyt Kiinteä parallaksi tai muutamia paikkoja, joissa ei ole varjoja ja taivas V0 202 Muistin vähentämiskoodin dynaaminen uudelleenkohdentaminen suosittelen Varmuuskopiointi versio 0 201 ennen kuin yrität tätä, koska se ei ole vielä varma, jolla on vähemmän pätkää ja muistin vähennys on käytössä v0 201 Lisätty dynaaminen uudelleenkohdentaminen muistiin vähentävän koodin Uusi parametri DisablePreloadToVRAM sallia ohittaa joitakin ongelmia ladata peliä, kun ei ole tarpeeksi videomuisti käytettävissä Lisätty pikanäppäin Vapaata videomuistia oletusarvoisesti se ei ole asetettu, muokkaa INPUT-luokkaa Muistinhallintakoodi päivitettiin useita kertoja tällä versiolla, myös viimeisimmässä päivityksessä i kiinteä peli bugi, joka tapahtuu, kun vääriä modded tekstuureja käytetään, mutta kustannukset viiveitä, kun solut ladataan ja Tallennettujen pelien pidempi lataaminen voi myöhemmin pienentää sitä, mutta ilman tällaista korjattua pelin kaatumista Lisätty ääriviivat korjataan Real Cloudsille mod v0 200 Ensimmäinen 64-bittisten järjestelmien muistin vähennyskoodi, joka mahdollistaa yli 4 Gb: n muistin käytön Auttajaprosessin avulla Suositellaan käyttäjille, joissa on vähintään 8 gigatavua RAM-ominaisuutta aktiivinen, kun ReduceSystemMemoryUsage true ja EnableUnsafeMemoryHacks false Palautettu EnableUnsafeM EmoryHacks - parametri, kun s enable alt - välilehti ei toimi koko näytön tilassa, mutta se on paras ratkaisu käyttäjille, joiden RAM-arvo on 4 Gb tai vähemmän ja 2 Gb tai enemmän VRAM samanaikaisesti. Korjattu sisäinen kuvakaappausvalvonta supersampling-tilaan ja sen suorituskyky Kiinteä fps-rajoitin, joka ei toimi oikein joillekin käyttäjille. Lisätty FixPhysics-parametri, joka todella rajoittaa fps-rajapintaa hyvin lyhyille kehyksille, on erittäin suositeltavaa käyttää sitä, koska pelifysiikka alkaa toimia outoina, kun kehysnopeus on erittäin korkea. Viimeisin päivitys sisältää nopean muistin pakkauksen v0 199 Kehitystyökalun käytöstä poistettu muistin pienentämisominaisuus korjata kaatuminen Muuttunut numero avainsanoille INPUT-editorien ryhmälle Poistetaan avain shaders-sovelluksen uudelleenmuokkaukseen editoriksi. Sovelluksen painike on lisätty AddDisplaySuperSamplingResolutions - parametriin, joka tällä hetkellä lisää yhden koko näytön tarkkuuden x2 kertaa suurempi kuin työpöydän resoluutio Ja jos se on valittu, peli ajetaan rajatonta ikkunatilassa, jossa alamärys-ominaisuus ei ole suositeltavaa Ei ole kokeneita käyttäjiä v0 198 Parannettu muistin vähennysominaisuus, nyt sen pitäisi toimia paremmin AMD: n käyttäjille ja todennäköisesti vähemmän pätkivä Uusi muuttuja ReservedMemorySizeMb lisätty tiedostoon ja EnableUnsafeMemoryHacks poistettu v0 197 Parempi shaders-muuttujien ilmoittaminen niiden muokkaamiseksi peliin Lisätty väri, laatu Ja vektorityyppien hlsl-merkinnät Modifioidut shaderit ja tekstuurit lastauskoodit, jotka haluavat ladata ne enbseries-kansiosta ja jos niitä ei löydy, sitten pääkansioista Korjattu ei-palotin rakenne-bugi edellisestä versiosta Lisätty uusi muuttuja EAdaptiveQualityFactor shadereille, voivat olla niiden tekijät tekevät Muutokset v0 196 Lisätty shaders-muuttujien ilmoittaminen niiden muokkaamiseksi pelissä Oletusvarjostimilla ei ole HLSL-standardin merkintöjä, joten ne eivät näytä parametreja GUI: ssä, päivitän ne myöhemmin Shaderit voidaan nyt ladata osoitteesta enbseries kansio v0 195 Lisätty EnableUnsafeMemoryHacks-parametri Config, joka aktivoi virallisesti ei tueta kuljettajien muistin vähennys G ominaisuus, se on virheellinen, mutta toimii tilapäisenä ratkaisuna Lisätty adaptiivisia laatuparametreja, jotka muuttavat joitakin vaikutuksia, jos kuvataajuus on halvempi kuin v0 193 Lisätty muistin pienennysominaisuus osittain korjata kaatumisia, kun monet modit asennetaan tai liikkuvat nopeasti ympäristössä, parametri ReduceSystemMemoryUsage todellinen mahdollistaminen Tällainen korjaus Jos tämä ei riitä, teen erilaisia ​​muutoksia Lisätty UsePatchSpeedhackWithoutGraphics-muuttuja, jonka avulla kaikki grafiikan muutokset voidaan poistaa käytöstä modissa ja vapaasti sen resursseilla Tavoitteena on käyttää modin muisti korjata korjaustiedostoja, nopeutta Hack, frame limiter, jne. Mod on nopeampi kuin vaniljakäyttöinen peli, kun UsePatchSpeedhackWithoutGraphics on tosi tai kun se on pois käytöstä UseEffect-väärällä Parannettu kehysrajoitin vakaana, mikä on tärkeää, kun vsync poistettu käytöstä Lisääntynyt heijastuskyky, tehnyt CPU-optimoinnit Ohjaus SkipShaderOptimization - parametri Korvattu Kaikki laadun parametrit GUI niiden teksti nimetty pudotus laatikot Lisätty uusi GUI Ikkuna ja siirretty siihen painikkeita tallentaa kokoonpano, kuormitusasetukset Lisätty painike soveltaa muutoksia, jotka uudelleenlataavat ja kierrätetään kaikki tiedot samoin kuin Backspace-avaimen käyttö v13 7 13 Pieni suorituskyky parantaa ssao-tehosteita videokortille, jolla on alhainen muistiaikaväli Onko vikoja NVidia-ohjaimia korjata Aurinko näkyvyys ja muutamia muita asioita, nyt se toimii Win7: llä Korvattu ldr-maskin rakenne hdr: n tekstuurilla shaderille, se myös käyttää auringon värin pilvien v0 188 Ovatko kiertotavoitteet NVidia-ohjaimille auringon näkyvyyttä ja joitain muita ongelmia valitettavasti Toimivat vain WinXP-ohjaimilla v0 187 Lisätty ssao ssil - koodi versiosta 0 119 ja sitä ohjataan uudella parametrilla UseOldType, se on vähän nopeampi kuin uusin versio ja luultavasti paremmin merkkejä, mutta ei tue monimutkaista ympäröivän salauksen tilaa Fixed bug with non updated parameters via Backspace-avain, nyt ne toimivat suuren viivästyksen kustannuksella samalla, kun painat uudelleenpainiketta v0 186 Parannettu heijastusvaikutusten laatu ja se perf Ormance v0 185 Kiinteät erilaiset virheet Lisätty EnableVSync-parametri on oletusarvoisesti käytössä, lisätty parametri UseDefferedRendering, joka sammuttaa käytöstä useita tehosteita, mutta suorituskyvyn vaikutus on vähäinen, jotta käyttäjät, joilla on pienikokoiset videokortit suorittavat modin Lisätty denoiser 4 heijastuksiin Optimoidut erilaisten tehosteiden , Parhaillaan käynnissä v0 183 Parannettu ruohon ja puiden renderointi v0 182 Kiinteät hehkuva reunat artefakti, kun yksityiskohtaiset varjot ovat mahdollisia, lisätään uusia atao-sekoitustyyppejä ja parametria, jotta epäsuora valaistus ympäröivälle väylälle v0 178 Kiinteä virhe ei-additiivisen palomallitilan Kaukojen ikkunoiden pienet parannukset pehmeiden hiukkasten vaikutuksesta Lisätty valot hiukkasten vaikutuksesta sen s parametrien kanssa tällä hetkellä kynttilät ja jotkut palotyypit emit valot vain v0 177 Kiinteät vikoja uudesta ympäristön värisuodattimesta, kiinteästä ColorPow-bugista Lisätty pehmeiden hiukkasten laskenta joihinkin Niiden tyypit v0 175 Kiinteä vaniljahäiriö, jonka pinnalla sirontaa hehkuva reuna merkkeihin , Lisätään ympäröivä ylhäältä ja alhaalta värejä Korvatut auringon värisuodattimen muuttujat yhdellä rgb: llä, joten vanhat muuttujat ovat vanhentuneet v0 172 Parempi ajallinen antialiasing ja lisätään uusia parametreja v0 171 Parannettu uusi sääjärjestelmä ja lisätty ajallinen antialiasing testaukseen v0 170 Lisätty sääjärjestelmä v0 169 Lisätty päivän havaitsemisjärjestelmä ja uudet parametrit v0 168 Fix for sun sprite v0 166 Pienet muutokset v0 159 Beta - versiota varten ajallisen antialiasingin ja helper modin testaamiseen, jotka mahdollistavat uusien vaikutusten tekemisen Valitettavasti se ei toimi pelikoodeja koskevien erityisten ongelmien v0 157 Kiinteät pienet bugit, enbsunsprite shader renderointi siirrettiin enbeffectprepassin jälkeen, optimoidut varjostimet ruoholle ja puut katseluportille ja varjojen renderointiin, lisätty suorituskykyprofiili useimpiin vaikutuksiin GUI v0: een 155 Kiinteä ssao sisäinen bug v0 154 Optimointi, kiinteät vähäiset vikoja Tämä versio toimii oikein kuten edellinen, joten se on beta v0 153 Toteutettu monimutkainen ympäröivän sulkemisen tila Lisätty valvonta Sade - pudotus ja niiden taittumisen esimerkki tekstuurit enbraindrops Lisätty korjaus poistaa pelihöyrytys sumuisesta säästä ja taustasta valikossa Vähäiset korjaukset mahdollisista vikoja varjoilla v0 152 Lisätty IBL-tehostus Paremman kuvan taivaan valaistuksen vaikutuksesta Kiinteä epäsuoran valaistuksen virhe, joka näkyy edellisessä Versio v0 151 Ulkoiset yksityiskohtaiset varjot, jotka on muokatettu riippumaan varjoesityksen etäisyydestä tiedostosta Muutettu ssao-koodi, se on optimoitu vähän, uusia parametreja ssao ssilille, uusi AOType lisätään, UseComplexIndirectLighting on nyt toiminnassa poissa käytöstä suorituskyvyn parantamiseksi v0 149 Muutettu ssil math , Se ei huomioi ympäristön valaistusta Nyt suurin osa kosmeettisista muutoksista Lisätty erityisiä parametreja FIX-luokkaan, kun haluat vaihtaa uusia korjauksia Vanhentuneita parametrejä poistetaan Lisäksi lisätty heijastuksenvalitsin sisä - ja ulkokäyttöön, koska jotkut käyttäjät eivät halua heitä ulkotiloissa v0 148 Useimmiten kosmeettiset muutokset Lisätty erityiset parametrit FIX-luokkaan, jos haluat vaihtaa uusia korjauksia Vanhentuneet parametrit poistettu Al Lisätty heijastusvalitsin sisätiloihin ja ulkoisiin kohtauksiin, koska jotkut käyttäjät eivät halua heitä ulkotiloissa v0 146 Optimoidut ssao ssil uudet suodattimet ja kiinteän veden läpinäkyvyys näiden vaikutusten avulla v0 145 Teho ssao ssil muuttunut ja uuden suodattimen tyypit lisätään v0 144 Parannettu laatu Ja muuttunut vaikutus ssao ssil ja heijastus Lisätty uusia parametrejä heijastus v0 143 Kiinteä joitakin vikoja, lisätty pinnan alla sirontaa säätimet kasvillisuuden Yksinkertaistaa yhteensopivuus vanha esiasetukset, koska viimeisimmät muutokset yöpäivän ilmaisin lisätty uusi parametri DetectorOldVersion v0 141 Beta on verrattaessa muunnettu ssao Ssil effect wip v0 139 Kiinteä bugi käänteisellä EInteriorFactor-muuttujalla varjostimilla, muokattu päiväyö interpolaattori, joka helpottaa sileämpiä siirtymiä, lisäsi tilastoja päivähuoneessa graafisessa käyttöliittymässä, kiinteä toisen käyttäjän konfigurointi lukemalla se oli vioittunut GUI: n tekemisen jälkeen, muutamia muita pieniä korjauksia, jotka on raportoitu Käyttäjät v0 138 Lisätyt erilliset päivä - ja yöparametrit vanhoihin sisätiloihin poistetaan v0: sta 136 Parannettu ssao-suorituskyky ja laatu, lisätyt videomuistitilastot, vikakorjaukset v0 131 Kiinteä sumu veteen, lisätty uusi luokka PARTICLE monien avointen kohteiden, kuten vesiputoushiukkasten, valvontaan v0 130 Lisätty Edge AA - laitteisto MSAA-laitteiston antialiasingin sijaan, jota ei tueta kaikissa versioissa 0 119 Valitettavasti muutokset 0 129 beta: ssa tehdyistä muutoksista tuottavat esineitä joillekin käyttäjille, tämä ei ole vielä vahvistettu, koska testit eivät ole v0 126 Tämä versio eroaa 12 12 12 GUI: n toteutuessa Aktivoi sen painamalla yhdessä SHIFT - ja ENTER-näppäimiä Jotkut muuttujat voivat Muutetaan GUI: ssä, parempi ei kosketa laatuparametreja tällä hetkellä, ne eivät ole dynaamisia Versiossa 0 126 vs 0 125 lisätään joitain sisäisiä muuttujia ympäröivien okkluusio-ominaisuuksien osalta eri frame limiter - koodi se toimi väärin joillekin käyttäjille GUI-muokkaus mahdollistaa nyt näppäimistön syöttämisen Muuttuvien arvojen muuttaminen v0 125 Sisäinen käyttöliittymä, jolla yksinkertaistetaan esiasetusten muokkaamista v12 12 12 Optimoidut heijastukset Korjataan joitain pieniä vikoja v0 123 Reflection Ne eivät ole laadukkaita ja hyvin hitaita nyt ja vain testaustarkoituksiin, jos ne sopivat TES Skyrimiin tai eivät Myös kiinteä virhe, kun AOMixingType-sarja 2 v0 122 Parallax-korjaus muuttuu erilaiseksi ja nyt ei ole specular-esineitä, katso Ssao ja ssil-laatu Lisääntynyt ja muuttunut sekoitus kohtausmenetelmiin lisätty uusia muuttujia On monia muita muutoksia, joita en muista ja koskaan tehdä lokeja, anteeksi Reflections ole vielä valmis Vika kirkkailla silhouettes ympärillä esineitä erittäin ärsyttävää, mutta im vielä etsimässä parempaa algoritmia havaita Reunat kahdenväliselle suodattimelle eri etäisyyksille Ja lopuksi suorituskyky on v0 121, paitsi ssao v0 121 Suorituskyky ja laadun optimoinnit, enimmäkseen v0 119 Lisätty parametrit sisäisen muokkauksen erikseen Vanhat päivä - ja yö-muuttujat ovat nyt vain ulkokäyttöön Lisätty varjostimille EInteriorFactor Vaihtaa sisätilojen ja ulkoisten kohtausten välillä v0 117 Voit korjata ongelman kirkkailla hiuksilla lisätty uusi parametri GammaCurve, joka on equa L parametreihin ColorPowDay ja ColorPowNight, mutta ne koskevat koko näyttöä ja niiden pitäisi korvata ne. Mutta tämän muuttujan globaalikäyttö saattaa vaatia muutoksia useimmissa muissa parametreissa. Myös uusi globaali muuttuja on Brightness. Lisätty uusiin fake-pilvejä, jotka ovat hajallaan reunaan, kuten Fallout New Vegas Ja GTA 4 - versiot Tämän efektin parametrit ovat CloudsEdgeClamp ja CloudsEdgeIntensity Tässä versiossa on kaikki aiemmat virheenkorjaukset ja uusi ominaisuus on ohjelmoitava lenz fx tai mikä tahansa muu sprites vain aurinkoon Uusi ulkoinen shader-tiedosto nimetty ja se käyttää tekstuuria laskutoimituksiin nimetty tai Tämä tehoste on tehty Muokkaajille, jotka osaavat muokata shadereita, luultavasti myöhemmin luon oman, mutta tällä hetkellä monia muita asioita ei ole vielä toteutettu, mutta syvyyskentän vaikutus on edelleen esimerkki modereista ja jotkut niistä tekivät hyvää fx v0 114 Test Taivaan valaistuksen vaikutuksesta väärennetty ympäröivä sulkeuma, kaikki muu on melkein 0 113 Oikein toimiva taivasvalo vaatii esineiden varjostuksen, joten muokkaa Manuaalisesti seuraavat rivit tiedostossa bTreesReceiveShadows 1 bDrawLandShadows 1 bShadowsOnGrass 1 Varmista, että bFloatPointRenderTarget 1 on asetettu samaan tiedostoon Uudet parametrit UseOriginalObjectsProcessing poistaa kokonaan objektin muutokset modeille niille, jotka haluavat käyttää vain parallaksin korjausta tai muita komponentteja ilman radikaaleja Muutokset graafisiin FixGameBugsihin on bugikorjaus vedenalainen ja ruoho bugi peli laastari 1 5 26 0 ATI käyttäjille FixParallaxBugs korjata peli bugit, kun parallax mod asennettu, väliaikainen NVidia vain AntiBSOD ja SpeedHack lisää suorituskykyä joissakin paikoissa UseComplexIndirectLighting vaikuttaa ssao suorituskykyä, jos UseIndirectLighting true , Mutta epäsuoran valaistuksen laatu on pienempi EnableDetailedShadows väliaikainen NVidia vain, uusi vaikutus, joka lisää varjon yksityiskohdat videon esimerkkinä ShadowCastersFix joitakin valtavia esineitä tai vuoret heittävät varjoja oikeammin ShadowQualityFix väliaikainen NVidia vain vähentää melua pelin varjot vähän kustannuksia suorituskykyä E Yksityiskohtainen ShadowKaikki tilat, jotka ovat väliaikaisia ​​vain NVidia-sovelluksille, vaikuttavat huomattavasti varjojen suorituskykyyn UseBilateralShadowFilter väliaikainen vain NVidia, vähentää alkuperäisen pelin varjojen varjostettujen reunojen vähentämistä 113 Uusi ja edellinen versio eroaa auringon säteilyvaikutuksista Tämä versio on samanlainen kuin 0 103 Uusi varjoefekti, parallaksin korjauskorjaus, optimointi Tämän version versio on optimoitu myös ATI-videokorteille, mutta minulla ei ole laitteistoa testaukseen, joten älä tarkista, miten se toimii käytännössä. Älä aseta ForceFakeVideocard-testiä tälle versiolle. Bug fixing mode ja se poistetaan myöhemmin Parallax bugfixin pitäisi myös toimia ATI-käyttäjille mod on täällä Paras muutettu SSAO: n ja epäsuoran valaistuksen yhdistelmä paremman laadun, muutetun menetelmän laskemiseksi näiden vaikutusten etäisyystekijöistä FadeFogRangeDay, FadeFogRangeNight Muutettu yksityiskohtaiset varjon laatuasetukset - 1 on äärimmäinen, 0 on korkea, 1 on keskellä, 2 on matala, parempia yksityiskohtia v0 110 Samankaltainen kuin 0 103, mutta Uusi varjoefekti, parallaksin korjauskorjaus, optimointi Paras suorituskyky NVidia-korttien kanssa väliaikaisesti, mutta ATI-käyttäjät voivat myös käyttää tätä versiota, sillä on korjauksia vikojen korjaamiseen 1 5 26 0 korjaustiedosto ForceFakeVideocard true NVidia-käyttäjille tämä versio ei luo väärennettyä videokorttia ENB , Joten sinun on uudelleenpainettava graafisia vaihtoehtoja pelinavaimella, jos aiemmin käytät modifikaatiota 0 103 tai vanhempaa versiota v0 109 Testaa betaversio NVidia-kortteja, joissa on valtava optimointi v0 108 Yksinkertaistettu versio, jolla on monia tehosteita, mutta suorituskyky on erittäin korkea v0 105, 0 106 Optimoitu Koodia, jotta se olisi vähemmän CPU: sta riippuvainen v0 103 Ohjattu injektiokoodi standardin d3d9 kääreen sijasta Tämä voi olla hyödyllinen käyttäjille, joissa on Optimus-kannettavat tietokoneet tai niille, jotka käyttävät päällekkäisiä työkaluja kuten EVGA, Afterburn, D3D Overrider, XFire ja muut Graafiset muutokset Vain palaa SSAO-koodiin versiosta 0 099 vähäisellä epäsuoralla valaistuksen intensiteetillä päivityksellä v0 102 Tatsudoshi Kiinteät muutamat virheet, suurin osa työstä tehdään kasvavan Rformance ei kaikki vielä Monet bugit aiemmasta versiosta ovat vielä täällä, korjaan ne myöhemmin v0 101 Korjattu bugi edellisestä versiosta ainakin mitä on nähdä Lisätty koodi ohjelmoitavissa ulkoisen syvyysvaikutuksen vain lisätty, mutta todo Ne shader-tiedosto voit Tehdä enemmän kuin pelkkä syväterävyys, se on suoritettu ennen ja hdr-arvoja käytetään monipuhdistustilassa jopa 8: n kuluttua Muuttunut standardi ulkoisista shaderista, poistettu ScreenScaleY ja ScreenSize korvattu vektorilla 4 arvosta Useimmat vanhoja tehosteita eivät toimi, korvaa Ne ScreenScaleY ScreenSize z: lla ja floatilla ScreenSize float4 ScreenSize Parannettu laatu ja irrotetut säteen 1 ja 2 parametrit v0 100 poistettu parametri CyclicConfigReading se lukee kokoonpanotiedostoa 5 sekunnin välein, tästä eteenpäin käsitellään painamalla painiketta BACK can Muutettava KeyReadConfig Lisätty lähes kaikki koodi minun korjaustiedostosta AntiFREEZE TES Skyrim 0 096, mukaan lukien suurin osa siitä parametrit FPS rajoitin toteutettu, fps laskuri Screenshot cap Turing on palannut, mutta eri näppäimillä SSAO-tehosteella on nyt ylimääräinen lite-versio Vaihda asennusparametri UseIndirectLighting vääräksi tiedostossa ja käynnistä peli uudestaan ​​Lisätty arvot SSAO-etäisyyden säätämiseksi suhteessa sumun etäisyydelle Yö - ja päivä-aika on erotettu Ominaisuudet sopeutumiseen ovat valmiit , Mutta ne ovat osittain kiristettyjä rajoissa, joten jos haluat ohjata vain, poista raja-koodi shaderissa tai odota, kun laitetaan uusi shader Lisätty parametrit SubSurfaceScatteringin vähentämiseksi valaistusta varjoissa merkkejä ja ruma ohut rivi niitä peli bug Lisätty parametri valojen ohjaamiseksi ikkunoista, mutta se vaikuttaa joihinkin fx-arvoihin, esimerkiksi jäädyttää spellin. Lisätty ShadowObjectsFix, joka sovittaa varjot vuorilta oikein Eri virheiden korjaukset SSAO-työ antialiasing v0 099 Fixed crash ilta Lisätty paletti tekstuurin tukea tga, png tiedostot poistettu Koodi, joka ottaa SSAO: n käytöstä oletuksena pois käytöstä, aktivoi sen parametrissa UseAmbientOcclusion true ja varmista, että antialia Laulua ei ole käytössä peli tai ohjaimet Ei testattu muiden tiedostojen kanssa ja niitä ei tueta nyt v0 098 Täytetty koodi AntiFREEZE-korjaustiedostoista eräiden pelivirheiden korjaamiseksi ja vakauden lisäämiseksi tämän modin kanssa Lisätyt parametrit ympäristövahvuuden hallintaan 090 Minä aion olla Hullu fixing peli bugit, jotta se toimisi ENBSeries, viralliset korjaamot tuhoavat minun edistymistä joka kerta, joten päätin vapauttaa kevyt versio Kaatuu pelin 1 1 tapahtuu hyvin usein ainakin minun PC, he eivät ole sisäisiä muutos virheitä Hardware antialiasing Monisampling ei tueta tällä hetkellä, jotta SSAO toimii kunnolla, poistaa antialiasing msaa Optimointi ei sovellu, kuten kaikilla muilla ENBSeries-versioilla, jos haluat saada suuremman frameraation, sammuttaa SSAO: n tai pienentää sen laatua. Peli on outoa Virheitä, jotka eivät ole vielä korjattuja, esimerkiksi sisätiloissa suorassa valossa, jota käytetään ja jota käytetään alhaalta tai sivulta auringolta, joten sen voimakkuus ei ole Hyvä idea, parempi vähentää kaikkia muita arvoja yhdessä ja kasvattaa yleistä kirkkautta jälkikäsittelyn shaderilla Käyttäjät, jotka jo parantavat parametreja GTA 4 - versiolla, eivät ole paljon ongelmia tämän kanssa Älä muuta SubSurfaceScattering - parametreja, pelillä on vika merkkiin ja ll ll Korjaa se, kun uusin virallinen korjaustiedosto julkaistaan ​​kirkas ohut viiva iholla. Copyright-kopio 2007-2017 Boris Vorontsov.403 virheet yleensä tarkoittavat sitä, että palvelimella ei ole lupaa tarkastella pyydettyä tiedostoa tai virheitä aiheutuu usein IP - Suojauksia tai lupahäiriöitä. Useissa tapauksissa tämä ei ole osoitus todellisesta ongelmasta palvelimen kanssa vaan pikemminkin ongelmasta, jota palvelimelle on pyydetty pääsy pyynnön seurauksena. Tämä virhe johtuu usein ongelmasta Sivustoosi, mikä voi vaatia tukitiimiemme tarkistamista. Tukihenkilöstömme auttaa sinua ratkaisemaan tämän ongelman Ota yhteyttä Live Support - palveluun tai Vastata kaikkiin teknisiin asiantuntijoihimme saamiin lipuihin lisäohjeita varten. Tähän virhekoodiin on muutamia yleisiä syitä mukaan lukien yksittäisen komentosarjan ongelmat, jotka voidaan suorittaa pyynnöstä Jotkut näistä ovat helpommin paikallaan ja oikein kuin toiset. Ja hakemiston omistajuus. Palvelin, jota käytät, toimii hyvin erityisellä tavalla useimmissa tapauksissa Palvelin odottaa yleensä, että tiedostot ja hakemistot omistaa käyttäjänne cPanel-käyttäjä. Jos olet tehnyt muutoksia tiedoston omistajuuteen omalla SSH: n kautta, aseta se uudelleen Omistajan ja ryhmän oikein. Kirjan ja hakemiston käyttöoikeudet. Palvelin, jota käytät, toimii sovelluksissa hyvin tarkalla tavalla useimmissa tapauksissa Palvelin odottaa yleensä, että HTML-, kuva - ja muilla tiedostomuodoilla on 644-palvelimen käyttöoikeus. Odottaa, että luettelojen käyttöoikeustila asetetaan 755: een useimmissa tapauksissa. Katso jakso Tietojärjestelmä-oikeuksien ymmärtäminen. Huomautus Jos käyttöoikeudet on asetettu 000: een, ota yhteyttä tukitiimiimme lippujärjestelmän avulla. Tämä voi liittyä tilitason keskeyttämiseen väärinkäytön tai käyttöehtojen rikkomisen seurauksena. IP Deny Säännöt. Ossa voi olla sääntöjä, jotka ovat ristiriidassa toistensa kanssa tai jotka eivät salli IP-osoitteen käyttöoikeutta sivustoon. Jos haluat tarkistaa tiedoston tietyn säännön, voit kommentoida kyseistä riviä Lisäämällä rivin alkuun Varmista aina tämän tiedoston varmuuskopio ennen kuin aloitat muutosten tekemisen. Esimerkiksi, jos näyttää. Järjestö kieltää, sallikaa kaikki kieltäytyä 192 168 1 5 kieltäytyä 192 168 1 25: sta. Sitten yritä jotain tällaista. Order salli, kieltäytyä sallimasta kaikki kieltäytyä 192 168 1 5 kieltää 192 168 1 25. Palvelujärjestelmän ylläpitäjät voivat neuvotella siitä, miten välttää tämä virhe, jos se aiheutuu prosessin rajoituksista Live-tuki tai avaa lippu B Varmista, että sisällytät tukihenkilöstämme tarvittavat toimenpiteet, jotta sivustosi 403-virhe näkyy. Symbolinen edustus. Ensimmäinen merkki osoittaa tiedostotyypin, eikä siihen liity oikeuksia. Jäljellä olevat yhdeksän merkkiä ovat kolmessa sarjassa, joista kukin edustaa Oikeudet kolme merkkiä Ensimmäinen sarja edustaa käyttäjäryhmää. Toinen ryhmä edustaa ryhmää. Kolmas ryhmä edustaa muita luokkia. Jokainen kolmesta merkistä edustaa lupaa, kirjoittaa ja toteuttaa oikeuksia. Seuraavassa on joitain esimerkkejä symbolisesta merkinnästä. - rwx rx rx on säännöllinen tiedosto, jonka käyttäjäluokalla on täydet käyttöoikeudet ja jonka ryhmällä ja muilla luokilla on vain lukea ja toteuttaa permissions. c rw-rw - r-- hahmosi erikoistiedosto, jonka käyttäjä - ja ryhmäluokilla on luku - ja kirjoitusoikeudet Ja joiden muilla luokilla on vain luku permission. d rx --- --- hakemisto, jonka käyttäjäryhmä on lukenut ja suorittanut käyttöoikeudet ja jonka ryhmällä ja muilla luokilla ei ole käyttöoikeuksia. Numerinen Editointi. Toinen menetelmä oikeuksien esittämiseen on oktaali-base-8-merkintä, kuten on esitetty. Tämä merkintä koostuu vähintään kolmesta numerosta. Jokainen kolmesta oikeimmasta numerosta edustaa eri käyttöoikeusryhmän ja muiden osia. Jokainen näistä numeroista on summa Sen komponenttibitit Tämän seurauksena tietyt bittiä lisätään summaan, koska sitä edustaa numero. Luettu bitti lisää 4 kokonaistilaan binaarissa 100. Kirjoitusbitti lisää 2 kokonaistilaan binäärisessä 010. Ja bitti Lisää 1: n kokonaismäärään binaarissa 001. Nämä arvot eivät koskaan muodosta epäselviä yhdistelmiä kukin summa edustaa tiettyä lisenssijoukkoa. Lisää teknisesti tämä on bittikentän oktaalinen esitys joka bitti viittaa erilliseen lupaan ja ryhmittele 3 bittiä kerrallaan Oktaali vastaa kyseisten käyttöoikeuksien ryhmittelyä käyttäjäryhmän ja muiden käyttäjien välillä. Permission-tila 0 7 5 5.Permission-tila 0 6 4 4.Tiedosto sisältää ohjeita, jotka kertovat palvelimelle, miten toimia tietyissä tilanteissa ja d Vaikuttavat oikein siihen, miten verkkosivustosi toimii. URL-osoitteiden uudelleenkirjoittaminen ja uudelleen kirjoittaminen ovat kahta hyvin tavallista ohjetta, jotka löytyvät tiedostosta, ja monet skriptit, kuten WordPress, Drupal, Joomla ja Magento lisäävät direktiivejä niin, että nämä komentosarjat voivat toimia. On mahdollista, että saatat tarvita Voit muokata tiedostoa jossakin vaiheessa, sillä eri osioissa käsitellään tiedostojen muokkaamista cPanelissa, mutta ei sitä, mitä muutoksia saatetaan joutua muuttamaan. Voit joutua pyytämään lisätietoja muista artikkeleista ja resursseista. Tiedostoa voidaan muokata monella tavalla. Muokkaa tiedostoa tietokoneellasi ja lataa se palvelimelle FTP: n kautta. Käytä FTP-ohjelmaa s Edit Mode. Use SSH ja tekstieditori. Käytä File Manager - ohjelma cPanelissa. Helpoin tapa muokata tiedostoa useimmille ihmisille on Tiedostonhallinta cPanelissa. Miten muokata tiedostoja cPanelin File Managerissa? Ennen kuin teet mitään, kannattaa varmuuskopioida sivustosi, jotta voit palata edelliseen versioon, jos jokin menee pieleen. Avaa Tiedostonhallinta. CPanel. Valitse Tiedostot-osio klikkaamalla th E File Manager - kuvake. Valitse Document Root for - ruutu ja valitse avattavasta valikosta haluamasi verkkotunnus. Varmista, että Näytä piilotetut tiedostot - tiedostot tarkistetaan. Napsauta Siirry Tiedostonhallinta avautuu uudella välilehdellä tai ikkunassa Katso tiedosto tiedostoluettelosta, jonka haluat etsiä. Muokkaa tiedostoa. Napsauta tiedostoa ja napsauta Muokkaa koodia valikosta Vaihtoehtoisesti voit napsauttaa tiedoston kuvaketta ja napsauttaa sitten Sivun yläosassa olevaan koodinmuokkauskuvakkeeseen. Valitse valintaikkuna, jossa kysytään koodauksesta. Napsauta vain Muokkaa jatkaaksesi. Editor avautuu uudessa ikkunassa. Muokkaa tiedostoa tarpeen mukaan. Napsauta Tallenna muutoksia oikeassa yläkulmassa. Kun tehdään Muutokset tallennetaan. Testi sivustosi varmistaaksesi, että muutokset tallennettiin onnistuneesti Jos ei, korjaa virhe tai palaa edelliseen versioon, kunnes sivustosi toimii uudelleen. Kun olet valmis, voit sulkea Tiedostonhallinta napsauttamalla Sulje - ikkuna. Tiedoston tai hakemiston käyttöoikeudet kertovat Palvelin, miten se voisi olla vuorovaikutuksessa tiedoston tai hakemiston kanssa. Tässä osassa käsitellään cPanelin tiedostojen käyttöoikeuksien muokkaamista, mutta sitä ei tarvitse muuttaa. Katso lisätietoja siitä, mitä voit tehdä lisää. On monta tapaa muokata tiedoston käyttöoikeuksia. Käytä FTP-ohjelmaa. Käytä SSH ja tekstieditori. Käytä File Manager - ohjelma cPanel-ohjelmaan. Helpoin tapa muokata tiedostojen käyttöoikeuksia useimmille käyttäjille on File Managerissa cPanelissa. Miten muokata tiedostoa Oikeudet cPanelin File Managerissa. Ennen kuin teet mitään, on suositeltavaa, että varmuuskopioisit verkkosivustosi, jotta voit palata edelliseen versioon, jos jokin menee pieleen. Avaa File Manager. Napsauta cPanel. Valitse Tiedostot-osio napsauttamalla Tiedostonhallinta - kuvaketta. Tarkista Asiakirjanroottorin ruutu ja valitse avattavasta valikosta haluamasi toimialueen nimi. Varmista, että Näytä piilotetut tiedostot - tiedostot tarkistetaan. Napsauta Siirry Tiedostonhallinta avautuu uudelle välilehdelle tai Ikkuna. Kokeile tiedostoa tai hakemistoa luettelossa Tiedostoja Voit joutua selviytymään sen etsimiseksi. Voit muokata oikeuksia. Napsauta tiedostoa tai hakemistoa ja napsauta Muuta oikeuksia valikosta. Näyttöön tulee valintaikkuna, jonka avulla voit valita oikeat käyttöoikeudet tai käyttää numeerista arvoa. Oikeat käyttöoikeudet. Voit muokata tiedostojen käyttöoikeuksia tarpeen mukaan. Napsauta Muuta oikeuksia vasemmassa alakulmassa, kun se on valmis. Muutokset tallennetaan. Tarkista sivustosi varmistaaksesi, että muutokset tallennetaan onnistuneesti. Jos ei, korjaa virhe tai palaa edelliseen Kunnes sivustosi toimii uudelleen. Kun olet valmis, voit sulkea Tiedostonhallinta-ikkunan napsauttamalla Sulje. Viimeisin päivitys 21 41, 19. helmikuuta 2016 Lähetetty 9.33, 23.7.2013.TECH SUPPORT STOPPED USE NEW VERSION 6 0 WITH THE TWEAKING GUIDE FROM THIS, PATCH WORK FININE JA KAIKKI ONGELMAT KÄYTTÄJÄN KÄYTTÄJÄLLE, JOTKA OLET MUUTA OHJELMISTÄ, MUUTOKSET PELIN INI-TIEDOSTOISSA JA OMIEN PELAUSPÄIVÄISYYDESTÄ, JOISSA EI KÄYTETÄÄ KOKONAAN KAIKKIEN TULEVAISUUDEN MUUTOKSET, ON SILENT.18 helmikuu 2016 publi Shed ENBoost 6 0, se t tänään 11 ​​syyskuu 2013 päivitetty 0 217 binaria Kiinteä kaatuminen RemoveBlur-parametrilla 8 syyskuu 2013 julkaistu 0 215 binääriä 4 syyskuu 2013 julkaistu 0 214 binaria Lisättyjä muita muistin korjauksia, jotka voivat auttaa asettamaan paremman laadun peliin Ja 30. elokuuta 2013 julkaistu 0 213 binääriä Palautettu 0 209-0 211 muistienhallinnan tilastoja niille käyttäjille, joilla on huonompia tuloksia 0 212 Lisätty koodia ajaksi antialiasing, joka ei vaadi helper mod 28. elokuuta 2013 julkaistu 0 212 binääriä Käynnistysvaroitusviesti poistettu, tekniset Tuki jumiin ja ctds pysäytetty Muuttunut muistienhallinta parempaan työskentelyyn matalien videomuistien ehtojen kanssa Lisättiin uusia antialiasing-menetelmiä 26. elokuuta 2013 julkaistu 0 211 binaaria 25. elokuuta 2013 julkaistu 0 210 binaaria 24. elokuuta 2013 julkaistu 0 209 binaaria Käytä VideoMemorySizeMb-parametria korjaamaan kaikki issues 23 august 2013 published 0 208 binaries Tired from complains and restored most of code from 0 201 22 august 2013 p ublished 0 207 binaries 21 august 2013 updated 0 206 binaries 20 august 2013 published 0 206 binaries 20 august 2013 updated 0 205 binaries, fixed bug in statistics of vram usage, which caused very low fps after traveling 20 august 2013 published 0 205 binaries 19 august 2013 updated 0 204 binaries, another changes to memory manager and against freezes, also minor fix for parallax 17 august 2013 published 0 204 binaries, tried to fix freezing of previous version and restored memory manager from test build which testers liked if you don t, why not joined them 15 august 2013 published 0 202 binaries, another tweak of memory manager to decrease stuttering and ctds 14 august 2013 updated 0 201 binaries, improved dynamic reallocation to decrease stuttering, fixed game bug with textures which make CTD when texture quality not set to high, fixed outlines for Real Clouds mod 13 august 2013 updated 0 201 binaries, improved dynamic reallocation to decrease stuttering, unfortunately there is a lo t of tweaking must be done yet, so if you still have performance issues, wait next updates 11 august 2013 updated 0 201 binaries, made dynamic realloaction of textures in video memory, hotkey to free video memory, lossless compression of textures for better stability on 32-bit systems 7 august 2013 updated 0 200 binaries, fixed some bugs, increased amount of memory for allocation, added error message if enbhost is not activated 5 august 2013 updated 0 200 binaries, added 64-bit OS allocation recommended for 8 Gb RAM 2 august 2013 updated 0 199 binaries, fixed crash with Creation Kit and some other minor changes 31 july 2013 updated 0 198 binaries, now must work the same for AMD and NVidia users with less stuttering Removed unsafe hack type and added ReservedMemorySizeMb parameter 29 july 2013 updated 0 197 binaries 28 july 2013 updated 0 195 binaries, separated dirty hack from reducesystemmemoryusage for better results with AMD videocards and some NVidia 27 july 2013 updated 0 195 bina ries, added dirty hack officially not supported by hardware as new parameter, because it was disabled in previous update, but was useful for most users Please backup your current binaries ENBSeries files d3d9 or injector version , then download them from my site. DO NOT SEND PRIVATE MESSAGES TO ME, ESPECIALLY THOSE STUPID I RECIEVING. Have you tired from CTDs when game is heavily modded Unable to install HD texture packs without CTDs or travel in the world very fast This patch fix the problem and also it bring you higher performance even without memory fixes enabled THIS IS NOT GRAPHIC MODIFICATION, so feel free to use with vanilla game THIS WILL NOT DEGRADE QUALITY IN ANY WAY TO INCREASE PERFORMANCE But please don t be naive, it will not solve CTDs which happen because of scripts bugs and memory is not made from rubber, after some amount of mods installed or too high uGrid setting CTDs will come back even with this patch I ll continue developing if it matters. My own experience Athlon ii x3 2 9 Ghz, WinXP x86, 3Gb RAM, GeForce 650 Ti 2Gb VRAM Without any mods game crashing when speedmult 700 and trying to run about 1 mile km With official hi-res textures DLC game won t even start with some saved games because my OS only give 2Gb to game With patch i tried to run at speed 2000 without any single crash with official hi-res textures and don t feel any changes in stuttering compared to vanilla game When looking on to horizon with many objects, vanilla game 55 fps, patched 65 fps more objects on screen - better performance boost. EDIT added preset convertion guide in ENBSeries documentation, it help to adopt old presets to new version of the mod, if you wish to use graphic features also.1 REQUIREMENTS 2 INSTALL 3 UNINSTALL 4 ISSUES AND BUG FIXES 5 HOW TO CONFIGURE 6 CREDITS AND COPYRIGHTS. HARDWARE OS Patch work with both x86 and x64 OS, but to see full potential i advise to run Windows Vista 7 8 x64 Less effective will be with x86 versions of XP Vista 7 8 RAM Greater means better, but optimal with current version of the patch is 8 Gb, in that case 4 Gb will be fully utilized by the game and 4 for OS and cache VRAM Greater means better, users with NVidia Titan 6 GB will have amazing stability results, because patch use video memory as much as possible. ISSUES AND BUG FIXES 0 First of all, almost all problems happen because of things you did to your game or OS, various fake memory tweakers, boosters are at first place Antiviruses, bad drivers, overlay monitoring, capturing, overclocking, etc etc etc prevent normal functionality Also if you configured game incorrectly by modifying it s also lead you to nowhere This prooved many times, not just by one user, you all do the same mistakes 1 If you have crashes at startup run as admin and make sure no other software hooking in to game process, for example some antiviruses, screen capturing tools, videocard monitoring or overclocking Afterburner, D3D Overrider, EVGA, ATI Tray Tools, DXTory, Fraps, XFire - some versions of these software incompatible with wrapper version of ENBSeries, so use injector version or disable those utils Also Skyrim Performance Monitor may produce this behavior, try without it or set in it s options D3D9 mods compatibility 2 Lower performance when borderless window mode turned on together with vsync, to fix disable any of them 3 If stuttering bother too much, edit file vriables ExpandSystemMemoryX64, ReduceSystemMemoryUsage especially this one , DisableDriverMemoryManager 4 ALT-TAB not work in fullscreen mode when EnableUnsafeMemoryHacks true 5 Game by default forcing vsync to be on, in parameter exist which toggle it, so modify if you have issues with screen tearing 6 Infinite loading happen when frame rate is too high, use fps limiter or vsync vua EnableFPSLimiter true or EnableVSync true in 7 obsolette issue for latest version Creation Kit CK is not work properly, delete or don t run injector version if it used instead of wrapper or use another which don t have memory fixes enabled Future versions may work, not sure yet 8 Pixelated screen means that you have borderless window enabled in This is good feature for those users who know what to do with it 9 Strange behavior of game physics, flying objects - you have too much high fps, turn on VSync or FPSLimiter in this is game bug 10 ALT-TAB not work, amount crashes not reduced, stuttering and textures are missing This probably because process not started by the mod because of admin rights issues This problem not occur when ReduceSystemMemoryUsage false set 11 Red text message appear in the left top corner So, why the hell everybody say it s error message If you don t see error word in it, then it s not an error, but important notice or warning 12 Graphic effects do not work after installing this To turn on ENBSeries as graphic mod ENBoost use only patch of it , set parameter UsePatchSpeedhackWithoutGraphics false in 13 Stuttering with newest versions or low performance at some locations means that your VRAM is full, press F4 key to free it can be assigned to another key via KeyFreeVRAM in file Also you may change ReservedMemorySizeMb to fix stuttering Later i ll do tweaks against this issue 14 Process not working, so memory reduction is not effective as with it, if hdtPhysicsE xtensions mod installed. INSTALL 1 Download ENBSeries 0 195 or NEWER version 2 Unpack ENBSeries files from WrapperVersion folder to your Skyrim game folder where file is For some users InjectorVersion should be used to fix compability issues with other software or for laptops with Optimus 3 Select proper to your hardware file from ENBoost archive folders and extract it to game folder by replacing the same one from ENBSeries 4 Run the game. HOW TO CONFIGURE By default everything is configured, but the most important variable is VideoMemorySizeMb which is located under MEMORY category of file if not exist, it will be added automatically after first run When set to 0, vram size is internally selected, but this not work good with some hardware, so recommended to modify in case of stuttering, very low performance, freezing while loading saved games At first, set it to same value as real size of your video memory If some issue occur, reduce it f e 2048 - 1800 and try again Depending from software, drivers and mods installed you may or may not have issues if value is equal or greater than vram size But if you are good pc user, then try to increase this value, it may give you less stuttering for 64-bit systems if too much mods installed If you really smart person in pc, don t set this to bigger than RAM VRAM-2048, it will work, but it s a huge risk of freezing in case if you have so much mods installed to fill all that memory Di sablePreloadToVRAM - use this only if can t load saved game or don t have enough vram and ram both Basically this allow to not create objects unless they are visible, so side effects is stuttering when such objects just appear in camera view ReservedMemorySizeMb - don t set too high or CTDs will increase Very low values produce horrible performance for videocards with low amount of video memory This value is amount of dynamic memory shared between ram and vram. You are free to use, share or sale without notice of any copyrights But posting binary files exe, dll, ocx of my projects on Nexus web sites is not allowed. Definition Of Secondary Stock Market. Thus, it is the meeting place of the stock buyers and sellers Secondary Market refers to a market where securities are traded after being initially offered to the public in the primary market via an IPO and or listed on the Stock Exchange Definition Of Secondary Stock Market enb 0 215 binary options What is what Everything you always wanted to know Home Stock market Secondary Market Secondary Market The primary market is where companies float shares to the general public in an initial public offering IPO to raise capital A stock may be bought or sold only if it is listed on an exchange. The secondary market or the stock exchanges are regulated by the regulatory authority The Tokyo stock exchange and the Shanghai Stock Exchange Primary Market vs Secondary Market The primary and secondary Primary Market Definition, Secondary Definition Of Secondary Stock Market Avoiding Option Trading Traps Secondary Stock Sales in Angel Venture Backed and as a result the fair market value of stock options Assuming the secondary market is inflated compared to Definition of Secondary Market are offered to the public in the primary market Once the IPO is done and the stock is The Economic Times Live What is what Everything you always wanted to know Home Stock market Secondary Market Secondary Market India s premier stock exchanges are the Bom bay Stock Exchange and the National Stock Exchange. Definition Of Secondary Stock Market Research Penny Stocks Free Secondary Stock Sales in Angel Venture Backed and as a result the fair market value of stock options Assuming the secondary market is inflated compared to Indiatimes The Times of IndiaThe Economic TimesMore More FOLLOW ET Suggest a new Definition The secondary market or the stock exchanges are regulated by Strategy Forex Reliably What is what Everything you always wanted to know Home Stock market Secondary Market Secondary Market Description Once new securities have been sold in the primary market, they are traded in the secondary market where one investor buys shares from another investor at the prevailing market price or at whatever price both the buyer and seller agree upon In India, the secondary and primary markets are governed by the Security and Exchange Board of India SEBI Definition Of Secondary Stock Market Forex Kbrs zerinde Dviz A stock exchange facilitates sto ck brokers to trade company stocks and other securities Definition Of Secondary Stock Market Definition of stock exchange secondary markets where investors can sell their securities to other investors for cash Budapest Stock third market tr. Definition It is a place where shares of pubic listed companies are traded Definition Of Secondary Stock Market Arbitrage Stock Trading Strategies Results Forex Prize Bond Tonga. Post navigation. Recent Posts. Original text.

No comments:

Post a Comment